Komunikacja skierowana do odpowiednio sprecyzowanej grupy docelowej są pierwszym krokiem do skutecznej kampanii marketingowej. Następnie należy odpowiednio dobrać media spośród tych tradycyjnych jak i online oraz odpowiednio przygotować, przeprowadzić i rozliczyć kampanię.
Sztuką jest odpowiednie dopasowanie celu, odbiorców i kierowania. Stale wyciągane wnioski oraz bieżąca optymalizacja pozwalają przeprowadzić kampanię skutecznie.
Skuteczna reklama to przede wszystkim określenie potrzeb klienta. Ciągła optymalizacja działań, odpowiednie targetowanie oraz atrakcyjne kreacje sprawdzające dobrej jakości ruch na stronę. Bez synergii tych działań ujętych w ramy całościowej kampanii nie możemy mówić o sukcesie prowadzonych działań promocyjnych.
Skuteczna reklama to taka, która dociera do grupy docelowej. Przykuwa uwagę i wzbudza zainteresowanie. W konsekwencji sprzedaje reklamowany produkt lub usługę. Odpowiednie targetowanie oraz atrakcyjne kreacje sprawdzają dobrej jakości ruch na stronę. Aby reklama była skuteczna trzeba dobrać odpowiednio media i skorelować te działania w czasie.