Skontakuj się z nami

503 709 501 Prześlij brief

Przygotujemy i zrealizujemy dla Ciebie kampanię 360

Kompleksowe kampanie marketingowe służą realizacji wielu celów. Aby to nastąpiło ważne jest ich odpowiednie zaplanowanie i wdrożenie. Wykorzystanie przemyślanych kanałów dystrybucji treści dopasowanych do grupy docelowej.

Kampanie B2B i B2C

Zbudujemy i zrealizujemy całościową kampanię reklamową dopasowaną do Twojej grupy odbiorców.

  • Wykorzystamy najlepsze kanały komunikacji i odpowiednio dopasowaną kreację
  • Pozyskamy dla ciebie klientów odpowiednio kierując komunikację dostosowaną do typu odbiorcy
  • Zajmujemy się zarówno kampaniami B2B jak i B2C
  • Strategia marketingowa

    Podnieś wartość przedsiębiorstwa dzięki dobrej strategii.

  • Strategia marketingowa firmy prowadzi do celu, jakim jest wzrost firmy
  • Opracujemy dla Ciebie plan, w oparciu o szczegółowe dane
  • Kluczem do sukcesu jest wdrożenie strategii
  • Nasze strategie konstruujemy tak, aby pracowały na Twój zysk, a nie leżały w szufladzie
  • Digital media

    Wykorzystujemy możliwości reklamowe, które dają nam media cyfrowe.

  • Możliwość zastosowania interaktywnych formatów reklamowych podnosi współczynnik konwersji
  • Dzięki wykorzystaniu rich media reklama jest skuteczniejsza
  • Współczesne media pozwalają budować atrakcyjne reklamy oraz dywersyfikować ich dystrybucję
  • Automatyzacja procesów marketingowych sprzyja sprzedaży
  • Media tradycyjne

    Reklama w mediach tradycyjnych jest najtańsza w przeliczeniu na jednego użytkownika.

  • W zależności od grupy docelowej oraz celu kampanii możemy ulokować reklamę w przestrzeni miejskiej, telewizji, prasie albo radio
  • Dzięki naszym wieloletnim relacjom z wydawcami jesteśmy w stanie zakupić powierzchnię reklamową w najtańszej cenie
  • Każde z mediów dociera do określonego typu odbiorcy
  • Koszt reklamy w przeliczeniu na jednego odbiorcę jest dużo tańszy niż w przypadku mediów cyfrowych
  • Sprawdź

    Realizujemy 4 filary skutecznej kampanii

    Efektywnie wykorzystujemy każdy kanał komunikacji w oparciu o grupy docelowe i cel kampanii. Tylko znajomość różnić w poszczególnych  mediach i znajomość wielu formatów reklamowych pozwalają je odpowiednio dobrać minimalizując przy tym koszty kampanii. 

    Sprawdź

    Dobry koncept merytoryczny i kreatywny zazwyczaj leżą u podstaw każdej efektywnej kampanii marketingowej. Skuteczny landing page oraz kreacja emitowane w odpowiednich mediach, w dokładnie dobranym czasie i targetowane do grupy docelowej stoją za sukcesem. 

    Sprawdź

    Możesz sprawdzić liczbę kliknięć w reklamy, zwrot z inwestycji, wydany budżet oraz liczbę zainteresowanych klientów. Szczegółowo raportujemy realizowane przez nas kampanie. 

    Sprawdź

    Na bieżąco przeprowadzamy analizę danych pochodzących z różnych form reklamy. Badamy zaangażowanie odbiorców na stronie. Tylko odpowiednio skonfigurowany Google analitics 4 pozwala na wyciągnięcie zaawansowanych wniosków z prowadzonych kampanii reklamy. Analizujemy również takie dane jak kliknięcia, budżet, wyświetlenia i zwrot z inwestycji.

    Sprawdź

    Usługi dodatkowe

    Reklama w radio - dotrzyj do swojego odbiorcy!

    Dlaczego warto?

    • Towarzyszy słuchaczom przez cały dzień, jest wszędzie i o każdej porze
    • Pobudza wyobraźnię, dociera nawet do tych odbiorców, którzy nie słuchają go uważnie, nie przeszkadzając w innych czynnościach
    • Jest blisko słuchacza przez co jest bardzo indywidualne
    • Zapewnia duży stopień dotarcia do odbiorcy, jest medium najbardziej dynamicznym – mówi do odbiorcy
    • Radio bardzo szybko „dostarcza” dużą ilość kontaktów
    • Jest doskonałym kanałem uzupełniającym pozostałe media wykorzystywane w kampanii reklamowej, co umożliwia uzyskanie tzw. efektu synergii

    Reklama w TV - zbuduj rozpoznawalność marki!

    Dlaczego warto?

    • Posiada ogólnokrajowy zasięg
    • Generuje niewielki koszt przypadający na jednego widza
    • Pozostaje w świadomości odbiorcy danego produktu na dłużej
    • Oddziałuje na kilka zmysłów jednocześnie ( wzrok, słuch)  przez co ma większą skuteczność
    • Jest to medium dające odbiorcom duże, natychmiastowe zaufanie

     

    Prasa branżowa - umocnij pozycję eksperta!

    Dlaczego warto?

    • Buduje zaangażowanie odbiorcy. Relacje z pismem zwiększają zaangażowanie czytelnika w reklamę i podnoszą jej skuteczność.
    • Ma wiele kontaktów z jednym czytelnikiem, zaś dodatkowo, z jednym wydaniem pisma ma kontakt wielu czytelników.
    • Skupia uwagę czytelników – podczas czytania prasy, odbiorca jest maksymalnie skupiony. 
    • Buduje wiarygodność – czytelnicy prasy mają znacznie większe zaufanie do informacji zawartych w ulubionych pismach. I właśnie to zaufanie i wiarygodność wzmacniają przekaz reklamowy.
    • Precyzyjnie dociera do grupy docelowej

    OOH - czyli Out of Home - pokaż się z najlepszej strony!

    Dlaczego warto?

    • Reklama OOH to wszelkie nośniki reklamowe zlokalizowane w przestrzeni publicznej
    • To nie tylko dobrze nam znane różnej wielkości billboardy czy słupy reklamowe, ale również DOOH, czyli Digital Out of Home łącząca świat online z offline
    • Dotarcie do konkretnych grup docelowych za pomocą mediów outdoorowych jest relatywnie prostsze i skuteczniejsze
    • Lepiej skupia uwagę odbiorcy niż inne media
    • Jest oceniana jako najmniej inwazyjna forma reklamy
    • Pozwala tworzyć wieloetapowe kampanie, w których można idealnie wykorzystać lejek zakupowy
    • Ma szeroki zasięg

    Content i PR - treści, które przekonują!

    Dlaczego warto?

    • Dobrej jakości przekaz reklamowy oraz treści dostarczają konsumentom odpowiednią wiedzę oraz wpływają na ich ostateczny wybór 
    • Pozwalają lepiej poznać markę, co wpływa na przywiązanie klienta i jego świadomy wybór
    • Poprzez wysokiej jakości content umacniamy wizerunek eksperta w danej branży
    • Docieramy do grup docelowych poprzez publikowane w mediach artykuły i materiały. 

    Prowadzenie Social Media

    Dlaczego warto?

    • Twoi klienci spędzają czas w mediach społecznościowych
    • Social media to wielokanałowe działania
    • Z jednej strony służą budowaniu zasięgu, z drugiej zaangażowania i wzrostu sprzedaży
    • Pozwalają być w stałym kontakcie z obecnymi i przyszłymi klientami
    • Budują zaufanie do marki, ale przede wszystkim sprawiają, że marka jest stale dostępna i otwarta na interakcje. 
    Sprawdź

    4 kroki do wzrostu Twojej firmy!

    01

    Wypełnij formularz

    Odpowiedz na kilka pytań dotyczących założeń twojej kampanii.

    02

    Porozmawiaj ze specjalistą ( wybierz dowolną formę rozmowy)

    Na podstawie danych, które otrzymaliśmy nasz specjalista przeanalizuje twoje potrzeby i zaproponuje najlepsze dla Ciebie działania.

    03

    Omówienie zasad współpracy

    Następnie wybierz formę i zakres współpracy.

    04

    Podpisanie umowy.

    Ostatni etap formalności to podpisanie umowy i zaczynamy działać.

    Odbierz darmową wycenę

    Sprawdź z kim pracujemy

    Media, z którymi współpracujemy

    Najczęściej zadawane pytania

    Jakiej wielkości budżet powinienem przeznaczyć na kampanię reklamową?
    Wysokość budżetu zależy od czasu trwania kampanii, jej składowych oraz mediów, w których będzie emitowana.
    Na jaki okres zawierana jest umowa?
    Umowa jest zawierana na czas trwania kampanii. Na jej koniec przedstawiamy raport z wnioskami i rekomendacjami na przyszłość.
    Czy jako agencja wszystko ustalacie sami?
    Nie. Wszystkie materiały, jakie przygotowujemy wysyłane są klientom do akceptacji przed emisją. Ściśle współpracujemy z klientami, aby prowadzone przez nas kampanie marketingowe odpowiadały celom klientów.
    Jak często będziecie się ze mną kontaktować?
    Cenimy Twój czas! Nie chcemy Ci go niepotrzebnie zabierać. Ale jesteśmy w stałym kontakcie, abyś na bieżąco wiedział jak idą kampanie, jaki procent budżetu został zrealizowany oraz jakie są częściowe efekty kampanii. Słuchamy naszych klientów. Będziemy kontaktować się z Tobą tak często, jak Ty sam będziesz tego potrzebować.
    Do poczytania
    Więcej artykułów