Klienci, którzy nam zaufali niejednokrotnie samodzielnie prowadzili swoje działania reklamowe, jednak rezultaty nie spełniały ich oczekiwań, albo było to zbyt czasochłonne zajęcie.
Poniżej pokazujemy dlaczego warto zlecić prowadzenie kampanii reklamowej Allegro Ads wyspecjalizowanej agencji marketingowej. Zwłaszcza takiej, której kompetencje zostały potwierdzone przez Allegro i posiada status Allegro Partner +.
Oto kilka naszych kampanii produktowych i graficznych.
Reklama graficzna Allegro Ads została uruchomiona pod kampanie sprzedażowe na Black Friday oraz okres bożonarodzeniowy. Odpowiednio wcześnie wdrożona kampania, praca nad słowami kluczowymi oraz zasięgiem pozwoliły osiągnąć bardzo dobre wyniki sprzedażowe. Budżet kampanii został zoptymalizowany, zwrot z inwestycji (ROI, ROAS) był coraz wyższy, a wartość sprzedaży wyniosła ponad 2 miliony złotych.
Optymalizacja kampanii w zakresie doboru słów kluczowych przyczyniło się do sukcesywnego wzrostu zwrotu z inwestycji. Na pytanie czy warto inwestować w Allegro Ads warto odpowiedzieć przykładem. Ostatecznie, zainwestowane 23 tys. zł w Allegro Ads przyniosły wartość sprzedaży powyżej 840 000 zł.
Klienci, których produkty nie podlegają specjalnym trendom sprzedażowym również mogą osiągać wysokie zyski z kampanii produktowych i reklamy graficznej na Allegro. W przypadku reklamy graficznej, odpowiedni dobór słów kluczowych pozwolił osiągnąć znaczny wzrost zwrotu z inwestycji (ROI, ROAS) z poziomu ok. 30 zł do poziomu powyżej 120 zł, czyli o 400%
Niektóre strategie reklamowe Allegro Ads zakładają również optymalizację kampanii produktowej pod konkretny trend sprzedażowy, w tym przypadku wiosenny. Dzięki odpowiedniemu doborowi ofert oraz placementów kampania Allegro Ads przyniosła czterokrotny wzrost tygodniowej wartości sprzedaży ( z 40 000 zł do 160 000 zł)
Często klienci zadają pytanie ile kosztuje Allegro ads. Wysokość budżetu ustalana jest w oparciu o konto, znajdujące się na nim produkty i potencjał sprzedażowy na Allegro. Budżety reklamowe na Allegro Ads nie zawsze muszą być bardzo wysokie, aby przynosiły zyski. Odpowiedni dobór stawek CPC oraz ofert pozwoli wykorzystać określony budżet do maksimum. Tutaj mamy przykład kampanii przy miesięcznym budżecie reklamowym wynoszącym około 500 zł netto. Zainwestowane w ciągu 3 miesięcy 1 500 zł w kampanię produktową Allegro Ads przyniosło sprzedaż na poziomie prawie 20 000 zł.
Od początku współpracy z klientem naszym celem było zwiększenie wartości sprzedaży. Przy budżecie miesięcznym przeznaczonym na Allegro Ads w okolicach 3 000 zł miesięcznie wartość sprzedaży wzrosła z poziomu 3 000 zł do ponad 40 000 zł, przy zwrocie z inwestycji na poziomie prawie 12 zł. Bieżąca optymalizacja kampanii pod kątem doboru ofert oraz właściwego podziału kampanii produktowych przynosi oczekiwane efekty.